Rzetelne DANE.

Poprawne ANALIZY.

Trafne DECYZJE.

SPOTKANIE PRAKTYKÓW INFORMACJI ZARZĄDCZEJ

ZAPISZ SIĘ 》
Zobacz więcej 》

23-24 maja 2019

Warszawa, Hotel LORD

Informacja zarządcza

Narzędzia wspierające controlling

TEMATYKA

GDZIE

KIEDY

19 listopada 2020

Online

Informacja zarządcza

Online


Informacja zarządcza

19 listopada 2020

25-27 listopada (warsztaty)

Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na pytania:

  • Jaką rolę w analizie danych odgrywa controller, a ile w tym pracy narzędzi informatycznych?
  • Jak radzić sobie z analizą i wizualizacją dużej ilości danych przy pomocy Excela, Power Query, Power BI, KNIME czy Tableau?
  • Jak wdrożyć system raportowania zarządczego, który realnie pomoże menadżerom i właścicielom lepiej rozumieć efektywność i wyniki finansowe firmy?
  • Jak zaprojektować wysokojakościowy raport, by przekazywał tylko najważniejsze informacje?
  • Jakich błędów unikać przy wizualizacji danych i jak je prezentować zarządowi, by były użyteczne dla biznesu?
  • Jak automatyzować pobieranie danych do raportu łącząc Excela z językiem SQL?

weź udział w wyjątkowym spotkaniu praktyków informacji zarządczej!

Codzienna praca z różnymi typami danych wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, lecz wymusza także wykorzystanie rozwiązań informatycznych wspierających analizę danych i pozwalających dane przekształcić w informacje, a informacje w wiedzę. Systemy i narzędzia informatyczne wydatnie zwiększają szybkość i jakość uzyskiwanej wiedzy oraz zapewniają powtarzalność procesów.


Równie ważna jak umiejętność przetwarzania i analizy danych jest także umiejętność ich prezentowania. Sposób, w jaki dane wizualizujemy, ma ogromny wpływ na ich zrozumienie, a co za tym idzie – na podejmowane decyzje biznesowe.


To fundament trafnych decyzji biznesowych.

Data Live Talks

innowacyjna formuła konferencji

Czy zdarza Ci się, że oglądasz konferencję online i po dwóch godzinnych wystąpieniach jesteś wręcz wyczerpany? Użycie komputera jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji.


Dlatego my postawiliśmy na Data Live Talks: zwarte, konkretne i przede wszystkim naładowane wiedzą wystąpienia.

A co najważniejsze - dostosowane tematycznie do obecnej sytuacji.

Inspiracją do powstania Data Live Talks były wystąpienia światowych ekspertów – TEDTalks – znane ze swojej krótszej, ale jednocześnie bardziej przystępnej formuły wykładów.

Data Live Talks możesz oglądać z dowolnego miejsca i w najwygodniejszej dla siebie pozycji.

Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i będą dostępne jeszcze przez 5 dni, byś mógł zaplanować ich odsłuchanie wtedy, kiedy Ty jesteś najbardziej efektywny.

Wiemy, że są wśród nas poranne ptaszki i nocne marki

Koniec z wierceniem się

w niewygodnym krześle konferencyjnym

Wzięliśmy przykład od najlepszych

Czy zdarza Ci się, że oglądasz konferencję online i po dwóch godzinnych wystąpieniach jesteś wręcz wyczerpany? Użycie komputera jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji.

Dlatego my postawiliśmy na Data Live Talks: zwarte, konkretne i przede wszystkim naładowane wiedzą wystąpienia.


A co najważniejsze - dostosowane tematycznie do obecnej sytuacji.

Wiemy, że są wśród nas poranne ptaszki i nocne marki

Koniec z wierceniem się

w niewygodnym krześle konferencyjnym

Wzięliśmy przykład od najlepszych

Inspiracją do powstania Data Live Talks były wystąpienia światowych ekspertów – TEDTalks – znane ze swojej krótszej, ale jednocześnie bardziej przystępnej formuły wykładów.

Data Live Talks możesz oglądać z dowolnego miejsca i w najwygodniejszej dla siebie pozycji.

Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i będą dostępne jeszcze przez 5 dni, byś mógł zaplanować ich odsłuchanie wtedy, kiedy Ty jesteś najbardziej efektywny.

Jak to działa?

1

Wykłady

Nie musisz się obawiać, że dotrzesz na miejsce konferencji spóźniony. Dzień przed konferencją otrzymasz na swojego maila dostęp do pokoju wykładowego.

Kupując bilet VIP, otrzymasz możliwość udziału w ekskluzywnych warsztatach z prelegentami, gdzie wykorzystasz zdobytą wiedzę w praktyce.

Warsztaty

2

U nas zdążysz zadać swoje pytanie i na pewno dostaniesz odpowiedź. Po każdej prelekcji będziesz mógł wziąć udział w internetowej sesji Q&A z prelegentami.

3

Interakcja z prelegentem

4

5

Networking

Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy wydarzenia na LinkedIn, gdzie z łatwością odnajdziesz i porozmawiasz z innymi uczestnikami konferencji i prelegentami.

Small Talks

Przerwy nie muszą być nudne. W ich trakcie poznasz m.in ciekawostki o parzeniu kawy, czy efektywne ćwiczenia biurowe.

6

Paczka konferencyjna

Przed konferencją wyślemy do Ciebie pocztą niezbędnik uczestnika, gdzie znajdziesz materiały konferencyjne i… niespodzianki :)

Nie musisz się obawiać, że dotrzesz na miejsce konferencji spóźniony. Dzień przed konferencją otrzymasz na swojego maila dostęp do pokoju wykładowego.

Otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy wydarzenia na LinkedIn, gdzie z łatwością odnajdziesz i porozmawiasz z innymi uczestnikami konferencji i prelegentami.

Program spotkania

PRELEKCJE

1. Dlaczego w czasach pandemii rozkwitły raporty i dashboardy IBCS®?

↳ Czy budżetowanie straciło sens, a plan będzie nowym budżetem?

↳ W jaki sposób raportować to, czy jako firma staliśmy się lepsi?

↳ Dlaczego IBCS® to standardy controllingu SAP, Philips, Qiagen, Swiss Post, ProSiebenSat.1 i wielu innych?

↳ Obszary raportowania zarządczego – jak w konsekwentny i spójny sposób objąć monitorowaniem wszystkie najważniejsze procesy biznesowe firmy?

↳ Co musisz zrobić by stworzyć model raportowania, który pozwoli w pełni zrozumieć rentowność klientów, produktów czy projektów?

↳ Prognozowanie i analizy wariantowe jako narzędzia zapewniające odpowiednią „sterowność” firmy

2. Narzędzia BI wspomagające analizę i raportowanie danych – BI czy może coś więcej?

WARSZTATY

↳ Jak pozyskiwać dane ze źródeł zewnętrznych i na co warto zwrócić uwagę przy ich imporcie?

↳ Przekształcenia danych źródłowych – jak wprowadzić automatyzację do biura bez pisania kodu i dlaczego próg wejścia jest niski?

↳ Operacje na danych w widoku graficznym czy z wykorzystaniem funkcji – co i kiedy należy stosować?

3. Optymalizacja procesu przetwarzania danych finansowych z użyciem Power Query

↳ Jak efektywnie tworzyć kalkulacje w Tableau i dobrać odpowiednie typy wizualizacji

↳ Jak pokazać KPI finansowe w Tableau – przykłady

4. KPI finansowe a wizualizacje. Czy to możliwe?

↳ Dane, informacja, raport, prezentacja – rola technologii vs. rola i znaczenie controllera

↳ Trzy kluczowe zestawy informacji dla osoby zarządzającej sprzedażą

↳ Case study – CENTRUM DOWODZENIA dla szefa sprzedaży

5. Analiza danych sprzedażowych – wnioski dla działu sprzedaży vs. wnioski dla controllingu

↳ Co zrobić, gdy Excel już sobie nie radzi i czy odpowiedzią na to może być KNIME?

↳ Jak zestawiać ze sobą bardzo odległe dane sprzedażowe?

↳ Analiza pracy działu sprzedaży w minutę (albo mniej) na przykładzie miesięcznych danych sprzedaży w firmie z branży usługowej

↳ Przejście od surowych danych do ładnego raportu – i co dalej? Czyli jak łączyć KNIME z systemami BI?

6. KNIME w kontroli sprzedaży, czyli czy da się wykonać raport analityczny w minutę?

↳ Pobieranie danych bezpośrednio z bazy SQL

↳ Przygotowanie relacyjnych modeli danych z pomocą Power Query

↳ Budowanie systemu raportującego z użyciem tabel i wykresów przestawnych

↳ Wykorzystywanie relacji między tabelami MS Excel

↳ Jak zautomatyzować pobieranie danych do raportu

3. SQL w MS Excel – tworzenie systemu raportującego bezpośrednio z bazy danych – WARSZTAT

↳ Wykorzystywanie danych historycznych do stworzenia arkusza prognozy

↳ Jak badać i analizować wskaźniki sezonowości sprzedaży

↳ Wykorzystanie różnych typów wykresów do prognozowania

↳ Jak używać najnowsze narzędzia Excela do prognozowania

2. Excel w predykcji, czyli o prognozowaniu sprzedaży – WARSZTAT

↳ Wyznaczanie KPI na dashboardach Power BI na przykładzie wielkości sprzedaży

↳ Wykresy zmieniające się w czasie na przykładzie sprzedaży regionalnej

↳ Przedstawianie wyników sprzedaży na mapie świata

1. Tworzenie dashboardów z raportów w Power BI – WARSZTAT

25 listopada 2020

26 listopada 2020

27 listopada 2020

7. Wykorzystanie systemu dokStudio i autorskiego silnika obliczeniowego w tworzeniu rozbudowanych modeli biznesowych na przykładzie konsolidacji grupy kapitałowej.

↳ Jak budowane są systemy do konsolidacji finansowej i menadżerskiej

↳ Co daje technologia in-memory

↳ Jak łatwo przeanalizować związki między danymi

↳ Jakie są inne zastosowania platformy do tworzenia aplikacji DokStudio.

Prelegenci

Michał Sikorski

Autor bloga Excel dla księgowych (exceldlaksiegowych.pl). Prowadzi szkolenia z zakresu m.in. optymalizacji pracy w Excelu, ochrony przed cyberatakami w księgowości i biurze czy robotyzacji procesów biznesowych. Ma certyfikat Microsoft Office Specialist Excel Expert. Współtworzy pierwszy polski podcast o tematyce RPA, machine learning i sztucznej inteligencji – Robimy Roboty.

Adam Kopeć

Certyfikowany ekspert Microsoft Office Specialist Excel 2010. Pomaga przedsiębiorcom w rozwiązywaniu problemów z Excela. Projektuje arkusze w Excelu ułatwiające podsumowanie danych sprzedażowych, tworzy cenniki i tabele ułatwiające zarządzanie flotą samochodów itp. Od 2013 r. prowadzi kanał na YouTube (Excel i Adam), na którym umieszczono blisko 1000 filmów, oglądanych średnio 3000 razy dziennie. Autor trzech książek o Excelu („Mistrz Excela”, „Excel w przykładach” i „50 najważniejszych funkcji Excela”).

Ekspertka w dziedzinie finansów i controllingu, założycielka firmy Controlling Partner, w której opracowała dziesiątki projektów koncepcyjnych dla zespołów controllingu. Trener prestiżowej organizacji IBCS Institute (IBCS, International Business Communication Standards), lider międzynarodowego zespołu ICV International Work Group, CIMA Adv. Dip. MA. Autorka publikacji w prasie fachowej, certyfikowany trener webcast i e-learning.

Edyta Szarska

Magik Excela i biegły rewident. Pracował w działach finansowych czołowych firm z sektora paliwowego, spedycyjnego i budowlanego. Jako szkoleniowiec uwielbia dzielić się swoją wiedzą.

Bartosz Cicharski

Członek zarządu, Controlling Systems Sp. z o.o., odpowiedzialny m.in. za rozwój narzędzi i koncepcji controllingowych. Zasiada w zarządzie koła ICV w Warszawie.

Paweł Musiał

Senior BI Consultant w Astrafox. Analityk biznesowy z 20-letnim doświadczeniem, obecnie doradza, szkoli i buduje raporty. Miłośnik Tableau i Excela, wyznawca teorii wizualizacji.

Michał Maliszewski

Bartosz Cicharski

Magik Excela i biegły rewident. Pracował w działach finansowych czołowych firm z sektora paliwowego, spedycyjnego i budowlanego. Jako szkoleniowiec uwielbia dzielić się swoją wiedzą.

Senior BI Consultant w Astrafox. Analityk biznesowy z 20-letnim doświadczeniem, obecnie doradza, szkoli i buduje raporty. Miłośnik Tableau i Excela, wyznawca teorii wizualizacji.

Michał Maliszewski

Edyta Szarska

Ekspertka w dziedzinie finansów i controllingu, założycielka firmy Controlling Partner, w której opracowała dziesiątki projektów koncepcyjnych dla zespołów controllingu. Trener prestiżowej organizacji IBCS Institute (IBCS, International Business Communication Standards), lider międzynarodowego zespołu ICV International Work Group, CIMA Adv. Dip. MA. Autorka publikacji w prasie fachowej, certyfikowany trener webcast i e-learning.

Paweł Musiał

Członek zarządu, Controlling Systems Sp. z o.o., odpowiedzialny m.in. za rozwój narzędzi i koncepcji controllingowych. Zasiada w zarządzie koła ICV w Warszawie.

Anna Sławińska

Trenerka z ponad 10-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w szkoleniach z obsługi pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu MS Excel i jego zastosowań w różnych branżach. Do tej pory przeprowadziła ponad 4500 godzin szkoleniowych.

Dyrektor Zarządzający we FlexiSolutions. Odpowiada za rozwój i wdrożenia systemów IT wspierających procesy controllingowe. Ekspert w zakresie projektowania systemów raportowania zarządczego, budżetowania i konsolidacji. W sposób unikalny łączy wiedzę z zakresu finansów oraz IT. Autor wielu artykułów specjalistycznych publikowanych na łamach prasy branżowej.

Mariusz Sumiński

Wieloletni Prezes spółki CONSORG S.A. odpowiedzialny za kształtowanie strategii rozwoju firmy. Doradca i praktyk w projektowaniu rozwiązań wspomagających zarządzanie z wykorzystaniem narzędzi controllingu, metod zarządzania projektami, teorii ograniczeń. Obecnie odpowiedzialny za wdrożenia rozwiązań w zakresie wspomagania zarządzania w grupach kapitałowych.

Marian Szary

Dlaczego warto wziąć udział?

Stawiamy na praktykę

Prelegenci to wyłącznie eksperci i praktycy na co dzień zajmujący się analizami danych w środowisku data-driven

Wskazujemy narzędzia controllingowe i analityczne, którymi warto się zainteresować

Case studies

Warsztatowa formuła

Kameralna atmosfera

Nie mamy specjalnych stref VIP

Prelekcje zostaną wzbogacone o przykłady praktycznego wykorzystania zaprezentowanych rozwiązań

Dla nas każdy uczestnik jest Very Important Person, w związku z tym każdy bierze udział we wszystkich prelekcjach i warsztatach, łącznie z przerwami kawowymi i lunchem

W odróżnieniu od wielkich konferencji, podczas których bezpośredni kontakt z prelegentem jest utrudniony, a czasem wręcz niemożliwy, my stawiamy na mniejszą liczebność grupy – tak, by każdy mógł aktywnie uczestniczyć w spotkaniu. Dlatego też listy uczestników często zamykamy przed czasem

W programie przewidzieliśmy 3 warsztaty z zakresu analizy i wizualizacji danych, podczas których świeżo zdobytą wiedzę będą Państwo mogli wypróbować w praktyce

m.in. realizując projekty wizualizacyjne i mając na uwadze ich jakość i terminowość

VI Forum Informacji Zarządczej w liczbach

510

minut merytorycznych

zajęć

prelegentów-praktyków

9

3

warsztaty z analizy i wizualizacji danych

W cenie udziału w spotkaniu zapewniamy

Merytoryczną wiedzę na najwyższym poziomie

Możliwość konsultacji z ekspertami i praktykami w trakcie sesji Q&A oraz nawiązania kontaktów biznesowych dzięki zamkniętej, dedykowanej wydarzeniu grupie na LinkedIn

Pakiet materiałów szkoleniowych, dzięki którym zdobytą wiedzę łatwiej będzie utrwalić i podzielić się nią z innymi pracownikami

Certyfikat udziału w konferencji

ORGANIZATOR

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PARTNERZY MEDIALNI

Formularz zgłoszeniowy

Zapisz się już dziś!

przerwy kawowe

lunch

ZAREZERWUJ MIEJSCE

materiały konferencyjne

udział w prelekcjach

i warsztatach

imienny certyfikat

998 zł

netto

ZAREZERWUJ MIEJSCE

materiały konferencyjne

udział w prelekcjach

imienny certyfikat

699 zł

netto

BILET VIP

BILET STANDARD

Z płatności online możesz skorzystać tutaj:

859,77 zł brutto

1 227,54 zł zł brutto

* Oferta specjalna dla aktualnych prenumeratorów czasopism „Finanse i Controlling”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”, „Informacja Zarządcza” oraz serwisu Controlling-24.pl.

Przy wypełnianiu formularza zgłoszeniowego prosimy o podanie informacji o aktywnej prenumeracie. Rabaty za posiadanie prenumeraty, przedsprzedaż i za zgłoszenia mnogie nie sumują się.

890 zł

CENA SPECJALNA DLA PRENUMERATORÓW*

ZAPISUJĘ SIĘ 》

Rabaty:

5% przy zgłoszeniu do 2 i 3 osób

10% przy zgłoszeniu powyżej 3 osób

WAŻNE

PLANUJESZ BYĆ TAKŻE NA FORUM NOWOCZESNEGO CONTROLLINGU?

Zapisz się na dwa wydarzenia i ciesz się z dodatkowych korzyści!

Oferta dla Gotowych na wszystko obejmuje:

  • dwa dni prelekcji + dodatkowe warsztaty
  • imienne certyfikaty
  • materiały konferencyjne
  • e-kurs Excel dla zaawansowanych
  • możliwość zapisu dwóch osób na dwa odrębne wydarzenia
  • e-kurs Budżetowanie przedsiębiorstw
  • upominek od Akademii Wina
SKORZYSTAJ Z OFERTY 》

Wydawnictwo Explanator

Email: biuro@explanator.pl

Telefon: +48 (61) 855 01 12 Fax: +48 (61) 855 00 78

www.szkolenia-konferencje.pl